19 Şubat 2019 Salı

2019 Türkçe Rock Müzik Listeleri

2018 Türk Rock Müzikleri
2019 Türkçe Rock Şarkılar Listesi , Rock Müzik Listeleri , Türkçe Rock Müzik , Rock Türkçe Şarkılar 2019 , En Yeni Çıkan Türkçe Rock Şarkılar , Rak müzik 2019 şarkıları , 2019 rock müzik , 2019 Rock Listesi , En İyi 2019 Rock Müzikler , Türkçe rock müzik listesi 2019 , türkçe rock şarkılar listeleri , En Güzel Rock Şarkılar Bu Listede , 2019 En Çok Dinlenen Türkçe Rock Şarkılar , 2019 Türk Rock Müzik Listeleri , Türk Rock Hitleri Listelesi...

2019 Türk Rock Müzik Listeleri
2019 Türkçe Rock Şarkılar Listesi
Adamlar - Yoruldum (Rock)
Adamlar - Zombi (Rock)
Ayna - Sultan (Rock)
Biraderler - OHA (Rock)
Can Bonomo - Bardak Taşıyor (Alternatif)
Can Bonomo - Ruhum Bela (Rock)
Cemil Demirbakan - Oldum Sanma (Rock)
Cihan Mürtezaoğlu - Gamlanma (Rock)
Cihan Mürtezaoğlu - Hangi Yol (Rock)
Emre Aydın - Her Şey Biraz Hala Sen (Rock)
Erdem Yener - Adaletin Bu Mu Dünya (Rock)
Erdem Yener - Bağrı Yanık Dostlara (Rock)
Eski Liman - Beni Nerenle Anladın (Rock)
Fatma Turgut ve Can Bonomo - Beni Tutmayın (Rock)
Fatma Turgut - Bir Varmış Bir Yokmuş (Rock)
Fatma Turgut - Unuttum Gitti (Rock)
Feridun Düzağaç - Dinle (Rock)
Feridun Düzağaç - Sen Yoksun Diye (Rock)
Haluk Levent - Tek Geçerim (Rock)
Kalben - Aşk Çeşmesi (Rock)
Kıraç - Gülpembe (Rock)
Kutiman feat. Melike Şahin - Sakla Beni (Rock)
maNga - Süper Güçlerimiz Var (Rock)
Nev - Çal Gitar (Rock)
Ogün Sanlısoy - Hep Aklımdasın (Rock)
Pilli Bebek - Bu Sen Misin? (Rock)
Pinhani - Bana El Salla (Rock)
Redd - Yersiz Göksüz Zamanlar (Rock)
Teoman - Rüzgar Gülü (2019 Versiyonu)(Rock)
Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın (Rock)
Vatka - O Beni Sevmedi (Rock)
Vera - Beyoğlu'nun Canını Almışlar (Rock)
Yap Boz - Papatyalar (Rock)
Yüksek Sadakat - Beklediğim Ne Varsa Sensin (Rock)
Zakkum - Bilemedim (Rock)
Zeynep Casalini - Bu Yaz (Rock)
Zakkum ve Ceylan Köse- Müsaade Senin (Rock)
Hazırlayan: Yunus Güncelleme: 02.09.2019
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlı eklenmiştir, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder